Bővebben a filmről
Nicola ivással és az ivásról történő leszokás színlelésével tölti idejét. Ez az ő története és mindazoké, akikkel - a sors vagy a véletlen jóvoltából - úgy találkozik, mint ahogy egy roadmovie-ban szokás.
Ezért a film Sabatino története is, aki szándékos balesetekkel próbál biztosítási csalást elkövetni, azonban egy napon, részegen, halálos közúti balesetet okoz. Concellino is szeretne túljárni a biztosítók agyán, de ő mindezt a karrierjéért teszi.
Salvatore történetét is megismerhetjük filmben, aki Anna és talán Nicola fia. Anna prostituált, és nem tudja, ki a fia apja. Nicola apja viszont már régóta halott, ennek ellenére sokszor álmodik vele, az anyja egy aprótermetű asszony,aki, még mielőtt meghal, szeretné, ha a fia elvenné Sofiát. A lányt azért hívják így, mert az apja azt szerette volna, hogy a lánynak az legyen a neve, mint Lorennek a De Sica-filmben. Sofia azt mondja, hogy barátnőjével elmegy Spanyolországba. De csak mondja, mert végül a Cinecittában marad.
Abruzzese története is elénk tárul, aki karosszérialakatos és éjszakai parkolóőr. Őelőle bújik el Anna, miután rálőtt futtatójára.
És itt van Sasà története, aki egy éjszaka egy külvárosi rendőrörsön mindenkinél rosszabbul fog járni.
De további történeteket is bemutat a film: Marinóét, aki soha nem beszél, az ukrán kislányét, a taxisofőrét, aki hazaviszi Nicolát, látja őt részegen és kétszer is kifizetteti a fuvart. És mindeközben megjelenik az az amerikai nő, aki menyasszonyi ruhában járja be Olaszországot. A reményveszett, de nem elkeseredett Olaszországot, mert a remény ellentettje legtöbbször nem az elkeseredés, hanem a fatalizmus.
díjak és fesztiválok
Busan International Film Festival 2015: Flash Forward Out of Competition
La Biennale di Venezia 2015: Giornate degli Autori - Venice Days, Selezione Ufficiale
Raindance Film Festival 2015: Features